viernes, 4 de septiembre de 2015

FENT POR NO ES GUANYA EN RAÓ

Que conste que pense que Catalunya estaría millor dins d'Espanya, amb un regim que ens satisfaga a tots, i que no dessitje la seua independencia. 

I dic ens satisfaga a tots perquè l'actual a mi almenys no em satisfau, sabeu pense que deguem anar cap a un estat federal de dret, de fet en molts punts ja ho som i eixe "ser alguns i altres no", eixes diferències de tracte entre els pobles que composen Espanya està creant desigualtats i éstes malestar entre alguns espanyols, entre ells els valencians, el que fa que a cada vegada molts estimem menys ser-ho.

Però també pense que els catalans i com ells qualsevol espanyol, deuden de poder decidir en un referendum qué volen, i més quant ha segut el seu llegitim parlament, que es en una democràcia real qui representa als ciudatans, qui ho ha acordat.

I pense que la legislació espanyola que ho impedix deu de ser modificada a tal fí. 

I pense que ficar trabes a este dret a decidir el que fa es crear més i més independentistes, ahí teniu l'exemple en Catalunya.

I pense que esta darrera reforma que vol impossar el PP per a restringir eixe dret i com bé va dir un polític socialista català, el que farà serà impulsar més i més l'independentisme, creant més i més nous independentistes.

I ací vos deixe un articul ilustratiu del que dic : 


Por ti, soy independentista


dedo
Es la prepotencia. Es la chulería. Es el autoritarismo. Es la agresividad. Es el insulto. Es el menosprecio. Es esa actitud de perdonavidas que te mira por encima del hombro. Es la vocación de chulo de discotecas o matón de futbolines. Es la patética insuficiencia para pactar o negociar. Es la falta más absoluta de inteligencia emocional o social. Es el imperialismo codificado en el ADN. Es la colonización integral.
Es también el paternalismo castrador. Es esa especie de desafío a la gravedad que proporciona la levitación por encima del bien y del mal. Es el desplazamiento de culpa. Es la negación de las neurosis colectivas. Es el miedo a lo desconocido. Es la incapacidad secular por admitir y potenciar la diversidad. Es la ignorancia como actitud vital. Es la negación como militancia.
Es la puta manía de dividir el mundo entre buenos y malos. Es la enfermiza disposición a ocultar la complejidad. Es la censura. Es la mentira. Es la tergiversación. Es el maniqueísmo. Es la demagogia disfrazada de ideología.
Eres tú. En definitiva, eres tú. Eres tú, que crees saber más que nosotros sobre nuestra propia historia. Eres tú el que fractura. Eres tú el que castra. Eres tú el que indigna. Eres tú, que hablas como si te hubieses tragado un millón de manuales de autoayuda. Eres tú y tu pomposidad. Eres tú y tu “mira tu DNI”. Eres tú y tu “háblame en español, que estamos en España”. Eres tú y tus chistes xenófobos. Eres tú, que manipulas palabras, cifras, encuestas, opiniones, realidades y todo aquello que invalida tus teorías. Eres tú y la infamia. Eres tú y la ignominia. Eres tú y tu cinismo. Eres tú y tus falsedades. Por ti, soy independentista.

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada