jueves, 11 de junio de 2015

Nota de premsa, SIUM, DESPEDIDA CURS

Alumnos de Conjunto Coral, Jove Orquestra y Banda Infantil de la SIUM despiden el curso 2014-15

Más de 150 músicos se dieron cita el pasado miércoles, 10 de junio, en el auditorio de la SIUM de Tavernes de la Valldigna para protagonizar la audición fin de curso 2014-15 de la Eascuela de Música “Mestre Arnau”. 111 de ellos son alumnos de Elemental de los que 72 forman parte de la Banda Infantil, 28 de la Jove Orquestra y el resto cursan otras especialidades musicales como piano y cuerda pulsada.

La primera parte de la audición comenzó con unas interpretaciones vocales, a capella, de los alumnos de Conjunto Coral bajo la dirección del profesor Josep Crespo y continuó con varias composiciones acompañados por la Jove Orquestra que concluyó la primera parte de la audición, en solitario, bajo la dirección de la profesora Júlia Romero. La segunda parte fue protagonizada por la Banda Infantil que dirige el profesor Juan Francisco Torres.
 
Alumnes de Conjunt Coral, Jove Orquestra i Banda Infantil de la SIUM acomiaden el curs 2014-15

Més de 150 músics es van donar cita el passat dimecres, 10 de juny, a l’auditori de la SIUM de Tavernes de la Valldigna per a protagonitzar l’audició fi de curs 2014-15 de l’Escola de Música “Mestre Arnau”. 111 d’ellos són alumnes d’Elemental dels quals 72 formen part de la Banda Infantil, 28 de la Jove Orquestra i  la resta cursen altres especialitats musicals com corad percutida (piano) i corda premuda (guitarra).


La primera part de l’audició va començar amb unes interpretacions vocals, a capella, dels alumnes de Conjunt Coral dirigits pel professor Josep Crespo i va continuar amb varies composicions acompanyades per la Jove Orquestra la qual va concloure la primera part de l’audición, en solitari, sota la direcció de la professora Júlia Romero. La segona part va ser protagonitzada per la Banda Infantil que dirigeix el professor Juan Francisco Torres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada