jueves, 11 de junio de 2015

Editorial : TODO POR LA PATRIA

Repetim titolar d'edició, es cert, i vinyeta d'humor, creguem, però es que son els millors que identifiquen de nou el que volem dir.

Resultado de imagen de todo por la patriaI es que eixe "todo por la patria " es el que deu haver pensat Albert Rivera.

I es que s'ha cansat de dir que on no siguen els més votats no entraríen en el govern.

I el mateix día la Punset ací en la nostra terra.

Però mira per on ara va i el seu cap de llista en el cap i casal s'oferix per a Alcalde en tal que Ribó no ho siga.

I es que clar, en tal d'evitar que eixos rojos comunistes separatistes arriven al poder ben val eixe sacrifici.

Per cert, això d'anar contra rojos i separatistes no vos sòna a algo ?

9 comentarios:

  1. Si que em sona a algo si...

    ResponderEliminar
  2. Ciudadanos está demostrando que es más de lo mismo o peor, porque el PP aún es menos beligerante con el nacionalismo que esta nueva pero vieja derecha, muy vieja, esa que sigue pensando que España es una unidad en el destino universal y no que somos un estado plurinacional.
    Y como en Cataluña ya les conocen es uno de los sitios donde peores resultados han obtenido en cuanto a votos y concejales.
    Pero aquí no, aquí ahora les tenemos en muchas ciudades como clave para que nadie cambie y el PP siga gobernando, por suerte no en tantas como ellos quisieran pero lo son por ejemplo en Gandia o en la Diputación de Alicante. Menos mal que ni en Les Corts ni en Valencia capital lo son porque aunque Fernando Giner parece un buen tipo la Punset es una pájara de cuidado, sólo hay que ver sus declaraciones, y tienen a algunos más por ahí, adalides del antinacionalismo de cuidado.
    Por lo tanto y como dices tú Enrique y reafirma el comentarista anterior, si suena de nuevo eso de la lucha contra los rojos y separatistas, de centro nada, derechona pura y dura y en este asunto más aún que el PP, que ya es decir.

    ResponderEliminar
  3. Enrique has camviat molt des de que han acabat les eleccions. La teua linea editorial s,ha decantat molt cap a una direccio concreta. Un canvi molt gran. Em sorprens. Tu sabras.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Més ha girat el Bloc dins de Compromís cap a la dreta i tots tan contents...
      Per cert,com va lo dels Pujols?

      Eliminar
  4. En quin sentit ? No he amagat mai que soc nacionalista i socialdemòcrata i per tant no es d'estranyar que diga les veritats als que es pensen que som demonis amb cornamenta i cúa i tot i que ens tenen que parar com siga, inclús sacrificant.se pobrets i en contra dels seus principis oferir.se per a ser alcaldes i tot. Ni més ni menys.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ya decía yo que olías a azufre

      Eliminar
  5. No et calfes el cap, Enrique.
    Els extremistes de la dreta, els nacionalistes espanyols que es al cap i a la fi el que són, aquells de la unidad de destino en lo universal no ho entendran mai.
    Sentia aquest migdia a una dirigent de Ciudadanos dir que en Compromis són independentistes i que van amb l'estelada davall del braç, cosa que saps està ben lluny de la realitat aci en el territori valencià.
    Ara, no ha dit res de la quantitat de dirigents de Ciudadanos que han estat en el PP i dels quals hi ha fotos amb la simbologia falangista i feixista de temps preconstitucionals.

    ResponderEliminar
  6. Doncs mira que pel poble si que fa olor a sofre si

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A partir d'ara sabreu com se les gasten els transparents.

      Eliminar