domingo, 4 de enero de 2015

El Quadern denuncia , ESTE ES EL VALENCIANISME DEL PP

17 comentarios:

  1. Vergonyos, i aprovant supossades lleis de defensa de la cultura valenciana, tot un paripé cara eleccion, quant veuen que es va mal trauen de seguida la bandera i la llengua a passetjar però en el fons els importa un raben.

    ResponderEliminar
  2. "Coño hablar español ostias" al més pur estil de sergent xusquero franquiste.

    "Nuestras disculpas...nos gusta publicar en valenciano" al més pur estil "Per ofrenar noves glòries a Espanya".

    Si lamentable és el primer comentari,pitjor és el segon,per traidor a dins la pròpia casa.

    ResponderEliminar
  3. Esta noticia no es sería y es muy "cogida por los pelos". No se puede hacer esa afirmación de una simple respuesta de un ayuntamiento. Te lo escribo en valenciano? O es que por no escribir en castellano no soy valencianista. Doncs sí que sóc valencià, sols cal veure que no hi ha que ser radical. El ser valencià és un sentiment i no es medeix sols per la llengua. Més val ser un valencià bona persona que no un valenciano parlant radical i que exclou.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Per a radical el senyor éste que no respecta la nostra llengua. I en quant al PP açò es una més de les proves de la seua política anti-valenciana.
      Una flor no fa primavera però els fets d'este partir omplin el camp de flors però ben negres.

      Eliminar
    2. No se trata de ser más o menos valenciano por escribir en una u otra lengua, yo lo soy de adopción y me siento muy valenciano porque uno no es de donde nace si no de donde pace. Ahora bien, este señor o señora lo que es es un maleducado y probablemente un facha de cuidado, y la respuesta del ayuntamiento una vergüenza por disculparse por escribir en la lengua de los valencianos. Pero es que además reconoce que normalmente escribe en castellano.
      Y al comentarista de las 7:24 horas, tachar de radicalismo el artículo o la respuesta del primer comentario, no se a cual de las dos se refiere pero es igual, si que es un radicalismo y ganas de defender tirando balones fuera una realidad, y que es el centralismo del PP demostrado día a día y por sus hechos. Y sólo sacan el tema cultural cuando elecciones como ahora con la ley de símbolos o la denominación de la AVL sobre el valenciano.
      En resumen, una vergüenza de respuesta que refleja la política de ese gobierno popular y de todo ese partido en general.

      Eliminar
    3. Manolooooooo te se veu el plumeroooooo!!

      Eliminar
  4. Efectívament Karl , " habla español coño" era una frase molt oída en els cuartels davant la que teníes que callar. Es més, pense que seguirá sentint-se en ells perque este govern popular ho consentix per no dir ho espenta. Per a ells tot el nacionalisme es el demoni. Pero ara ja no ens callem i la resposta del Ajuntament de Gandia es innaceptable i o be es rectifica o es un clar apoio a ella i fidèl reflexe del que pensa i que es que el valencià es algo de segona.

    ResponderEliminar
  5. Mucha gente de Gandia habla en castellano igual que pasa en Valencia.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. De Gandia? O adoptada en Gandia? De quí són fills? I nets?

      Eliminar
  6. #TorróDimissió
    Hi ha alguna manifestació prevista?

    ResponderEliminar
  7. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

      Eliminar
  8. Açi un grapat de comentaris i en altre blog que publica la mateixa noticia zero comentaris.
    Es nora qui censura i qui no.
    Enhorabona Enrique.

    ResponderEliminar
  9. em sume al comentari de les 15:21

    ResponderEliminar
  10. i despres de la censura a la cotorra, no volen que els del bloc siguen 'casta'. mismos perros con distintos collares. La praxis a La cotorra es, o esteu amb mi, o esteu contra mi, no poden acceptar que la gent es questione les coses raonadament

    ResponderEliminar
  11. Al darrer comentarista, tens raó, eliminat.

    ResponderEliminar